Beloggadisbiru here
i miss you.
November 24, 2011 • 4:48 PM • 0 comments

Assalamualaikum & holla . 


Haii kawan ;D , sehat ? err,sch holidays xberapa nak best ouh :3 . Dah lah xboleh nak jumpa dgn member &  boboiboy . Rasa rindu pulak nak pergi skolah ,hehe :) . Baru 6hari xjumpa dgn dia . tp dah rase rindu . hmm, handphone & fesbuk laa yg tolong niesa utk contact dgn dia ,hoho .
 Malam sabtu hari tuh,niesa oncall dgn member lama\ain/. Even dalam phone pun,dia still sporting .sempat lagi buat lawak ..haha. aku sayang kau gila-gila ain. kau xlupa pun dekat aku.err,rasa nak nanges pun ada time tu.,kau suruh aku dtg Labuan holiday ni.hmm,tapi aku xboleh la :'( . aku ajak kau dtg Ipoh ,skolah kat sini skali :D . tapi mmg mustahil lah .kan,kan ? xlama lagi besday kau kan? hehe,kalau buat birthday party..ajak aku tau :') #even just a dream.\Miss u guys ain,dayah y.,zyrah,nurin,syaza,rose,mas & bla bla..hehe :')/ .
Ouh,pasal mira tu ,hmm..aku dah maafkan kau.lagipun aku tahu..kau bkn nye suka sgt kawan dgn aku.tapi thanks laa ,sbb kau sudi texting dgn aku selama ni :3 .btw, 'tc' ye korang sepanjang holidays ni.tahun dpn boleh jumpe lagi..tambah-tambah pulak dpt kelas sama dgn eyqa ,beyla n hidayah ,hehe.yg laen tuh dpt naek kelas..hoho,untung laa .k tata :) .

"HAPPY HOLIDAYS <3 , have a nice day"

huhu,niesa igtkan ptg ni nak jumpa dgn boboiboy.sbb dah rindu sgt dekat dia. err,tapi xboleh laa pulak :3 . tak ape ..esok masih ade :) . 






Owner ;)


Assalamualaikum
I'm Niesa ;) Instagram: Anna.nisaa
Profile
Stuff
Tagboard



Followers





Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Niesa Rahim