Beloggadisbiru here
NEW YEAR GIVEAWAY BY NABILAMARS AND CIK ERYN
January 1, 2012 • 8:53 PM • 2 comments

Assalamualaikum & holla .


Happy New Year & gud night korang . hmm rase mcm sunyi je tahun baru ni . ouh okayy , aku kesunyian :'( . rindu nak jumpe dia \act,da jumpe ari tu/ , rindu nak texting dgn dia .huhu, rindu rindu rindu gilaa weyh T_T . hmm,ape lah agaknye yg dia tgh buat sekarang ni ye? :'( . aku tunggu dia onl td , tapi dia xon pun ..huhu . hari ni dah banyak kali login fesbuk , dengan harapan dia reply message fb . arghh ! sedih betul laa ,.dah la takde kre8 nak text dia :( . Pagi-pagi tadi aku try text eyqa ,gune phone ibu :3 . aku hantar cam ni "aiyy eyqa ,.ni aku niesa . hg dah beli brg skola belum?" ... tp eyqa xbls pun . lepas tuh aku hantar ag "happy new year :D" .. err ,tak di reply jugakkk -..-' . tak ape lahh ,tak ade siapa lagi yg kesah dekat aku ni :( . rindu dekat memb T,T ..xlame lagi nak bukak skola ,mesti pagi-pagi tu muka blurr gila XP . 

Amboii,boleh tahan gak aku membebel -,-' . padahal tujuan nak buat post ni,sbb nak join 'New Year GA by NabilaMars and Cik Erynn . okok ,korang pun join la yerr :D

Tagged :
Atifah 
Eiraa


Owner ;)


Assalamualaikum
I'm Niesa ;) Instagram: Anna.nisaa
Profile
Stuff
Tagboard



Followers





Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Niesa Rahim