Beloggadisbiru here
#TFIOS
March 20, 2017 โ€ข 10:42โ€ฏPM โ€ข 1 comments

Assalamualaikum

Yeay header blog & backgroud baru๐Ÿ˜˜ Eh, tapi theme still sama. The Fault In Our Stars๐Ÿ‘ซ๐Ÿ’– #TFIOS . Addicted sangat dgn cerita ni, haihh :') . nak buat cemana kan? lantak aku la aku punya suka. hahaha

Ehh, actually kan....addicted sgt dgn #tfios ni smpai dekat U pun still takboleh nak move on lg. #tfios ni la jadi pilihan untuk movie assignment subject Interpersonal Communication OBM155 *sem2 , sanggup weh beli cd tu mahal2 dekat lazada sebab lecturer taknak cd cetak rompak๐Ÿ˜…. Rasa sayang pun ada nak bagi dekat lect masa tu, yelah...kalau kita sendiri simpan cd tu,kan best :') *takpelah,Alhamdulillah aku dapat A jugak subjek ni๐Ÿ˜‚... lepastu lagi skali ade movie assignment masa sem3. Kali ni sbjek English pulak, ELC230๐Ÿ˜. Lecturer suruh budak2 kelas suggest 10 movie. lepastu satu kelas just boleh pilih antara 10 movie tu je. So, aku pun suggest jelah movie #tfios ni. peduli apa aku orang lain pernah tengok ke tak cerita ni๐Ÿ˜‚ yang penting aku nak jugak buat movie ni, hahahahaha. Eh, ada la jugak member aku present pasal movie ni. 3 orang kalau termasuk dengan aku๐Ÿ˜‹ Ok la tu, ada jugak geng. yedok? hahaha. ok la,bye gerak lu โœŒ keep calm and ๐Ÿ’— #tfios


ni diaaa~


Owner ;)


Assalamualaikum
I'm Niesa ;) Instagram: Anna.nisaa
Profile
Stuff
Tagboard



Followers





Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Niesa Rahim