Beloggadisbiru here
HB adek & Tentang Dhia
December 29, 2011 • 9:46 PM • 2 comments

Assalamualaikum& holla .

cake Angry birds awokk :*

heyyo korang . Selamat malam :) . Act,hari ni 29.December genap lah 4tahun usia adek aku ,Najla . Hoho,time besday dia ..xde lah nak buat party bagaii . just ajak kawan-kawan adek aku makan dekat rumah ,hehe . Hmm,Happy Birthday Najla sayang . Dah besar awokk ye ? next yr nak masuk skolah tadika dah :). Belajar abc rajen-rajen tau . Semoga pjg umo n murah rezeki :* ,aminn . 

kfine --' aku tak reti snap gambar.

kbye . nak cerita laen pulak .


Huhu , cerita ni best gilaa :* . Tgk time promo citer tu pun dah tau best . sampai lah sekarang ..dah habes pun citer tu . memang layan habes lah ..berjaye gak aku titiskan air mata :'( . seriously,time episod last ni,aku tak boleh nak tahan dah sebak nih . Banyak dugaan yg menimpa si Dhia ni, then satu hari Dhia kena kanser pangkal rahim. Ya Allah ! kesian weyh ,huhu :'( .  
Ingat tak ayat ni ? : cinta tanpa restu umpama jasad tak bernyawa 

Ending citer ni,hero n heroin dia meninggal . huhu,terbaekk lah citer ni ..menyentuh hati ,menusuk kalbu .. :'(

kredit xde , so xdpt lah nk text dgn Aidil ..huhu :'( ..sedihh T__T , Imissyou sayang . maaf xdpt nak jumpa hari ni ..huhu :'( 



Owner ;)


Assalamualaikum
I'm Niesa ;) Instagram: Anna.nisaa
Profile
Stuff
Tagboard



Followers





Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Niesa Rahim